Were we still kissing when you knew that we were through? Were we still holding hands when you began to see us from another point of view?

Det är ganska intressant att se vad ens huvud kommer på för låtar när man jobbar i 8 timmar utan någon som helst musik. Och en tondöv waleandes italienare räknas inte. Efter två ödesdigra dagar utan någon radio eller musik har vi nu äntligen fått oss en ordentlig stereo med en riktigt bra radiomottagning. Men under dessa dagarna har mitt musikhuvud vandrat tillbaka i tiden och sjungit på låtar som Hero of war med Rise Against, Ingen vill veta var du köpt din tröja med Raymond & Maria och inte minst Avundsjuk med Nanne Grönvall. Jag undrar var dem kommer ifrån..

Vad som annars hänt på senaste är att jag lyckas gå och bli medlem på två gym. I tillägg till min kickboxing. Ska erkänna att jag blir aningens trött på mig själv. Men jag fick ju en go deal. Så är nu medlem på Oslos billigaste gym ( studentidrettens) och Oslos dyraste (Elixia) men med tre månaders gratis träning, 4 timmar med personlig tränare och möjlighet att säga upp när jag behöver inför resa. Så nu har jag ett gym som ligger vägg i vägg med vårat kära bageri och ett gym som ska skräddarsy ett program för att göra mig bättre inom kickboxing, vilket är mitt nuvarande mål. Får se om det kanske också blir ett träningsläger i påsken..

Annars är det snö och det ser ut som att den kommer ligga kvar ett tag till. Elementet inne på mitt rum har valt att börja krångla nu när det är som allra kallast så när klockan ringer vid fem är nästoppen iskall och att ta sig upp och bort från täcken är nog det jobbigaste någonsin. Så fingrar jag lite på det och istället svettas man sönder när elementet tar sig upp till vad som känns som 30 grader. Funderar på om det har något att göra med vad det fick utstå när min ommöblering tog rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback