The long and winding road, that leads to your door, will never disappear. I've seen that road before, it always leads me here.

Här sitter jag nu vid Villa villerkullas köksbord. I vanlig ordning sitter samtliga i hemmet framför varsinn dator, men framför mig ligger något mer. Spanska böcker! Jag reser nästan tillbaks i maj för tre år sedan när jag låg på en handduk i gräset, studerade spanska och skrålade i takt med Adele. Vilka tider.
Min helg var bra. Sex pack öl, tre pack bacon och lite cava på det. Olidlig huvudvärk.
Men imorgon blir det första kickboxingen på en månad! ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pigg i dag? Träna lungt puss

2012-06-04 @ 21:36:31
Postat av: Hannah

Jag förstår om du var dödsbakis då ;) träna siktigt med benet! Btw snart är det LONDON BABY!!! Puss

2012-06-05 @ 10:23:36
Postat av: Frida

Åh, skenan av? Härligt! :D Och nu blir jag också sugen på att plocka upp spanskaboken... Man glömmer så satans fort! :(

2012-06-05 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback