You must know life to see decay, but i wont rot. And on this mind and on this heart, i wont rot.

Ibland är livet lite för bra. Det rullar på lite för fint. Nästan så man väntar på att något ska hända, vilket är fullkomligt onödigt att gå och ödsla en massa energi på. Man ska ju njuta! Jag var på spinning, hujedamig så tungt det är, och en av låtarna som spelades var "Jag ljuger så bra" med en-av-de-tjejerna-som-alltid-är-med-i--melodifestivalen-men-som-jag-glömt-namnet-på-just-nu. Och kom på mig själv att sjunga med i texten, "Jag kan klara mig själv, går ut varje kväll, komma hem när jag vill. Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen utan dig tätt intill. Har min tidning i fred och en säng som är bred, bättre kan ingenting vara". Och det stämmer. Det stämmer så jävla bra. Utom då att jag ljuger inte.

Så helgen bjöd oss på strålande sol och upp emot 20 grader. Det togs kaffe på olika kafeer efter hur solen gick, vi spelade fotboll tills solen gått ner och grillade när det var alldeles mörkt och det blev midnatt. Gick på sex visningar på olika lägenheter och mina funderingar till att bli fastighetsmäklare styrktes ytterligare. Igår körde vi i kollektivet drinkmåndag och tog oss en Strawberry Daiquiri som tog en halv evighet att laga men smakade fint. Idag hade jag äntligen på mig mina saknade kickboxningshandskar och körde efter 9 dagars uppehåll. Men det tas ju igen snabbt när vi åker till Turkiet på Fredag.

Har verkligen inget vettigt att säga. Men jag mår bra, allt är bra, det rullar på. Har kollat mycket gamla blogginlägg och bilder så saknar LA och alla som hör där till. Saknar lite hur det var, men gillar ändå hur det är. Det var det där med att inte älta en massa gamla saker. Tänka sig, kanske jag har vuxit upp lite?

Och går livet ändå lite mer min väg (man blir ju aldrig nöjd) kanske jag kan få vara med i Norska Mästerskapen i Kickboksing. Det hade varit tufft.

© 2011 CARL CELIUS. WWW.KAMPSPORTFORALLE.NO. ALL RIGHTS RESERVED.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om inte vi träffas snart så skriker jag, tur att din syster kommer hem. Men vill ses snart, iallafall innan midsommar :) puss

2012-03-28 @ 17:55:41
Postat av: Frida

Fan vad härligt allt låter! Nu blev jag också glad haha! Ha det fint i Turkiet damen, kick ass!

2012-03-28 @ 22:53:02
Postat av: Isacs Mamma

Får jag tipsa? Gillar du inredning? Kolla in denna tävling

Direktlänk:
http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html



Ha de bra!

2012-03-29 @ 00:20:04
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: hannah

håller tummarna för att du får vara med :) puss kära syster längtar efter dig

2012-04-02 @ 18:01:27
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback