Whereever you are, whoever is there, you know that i'll be here i'll be here, wishing i could be there.

Det går bra här uppe i Oslo! Jag pinnar på med skydd om foten och känner inte någon större smärta men svullnaden är där fortfarande. Så kan det vara.

Fick igår känna på vad det verkligen innebär att vara servitris! Inte att leka med. Stress och spring, men med min högsta dricks hittills i karriären på strax över 700 nok! Heja mig. Var nog en hel del sympati-dricks. Tjänar nog lite extra på att ha min benskena vill jag tro.

I övrigt har det inte hänt mycket i det sista. Vi samlar oss inför 17 mai och 16 mai. Då lyfter taken i villa villerkulla ska jag berätta! Nästan som Ida hade det igår ska vi ha det. Och kanske må lite bättre än vad hon gjort idag. Tog oss en tur på bio men Ida tyckte att volymen var ju oooovanligt hög...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart kommer du hem en liten sväng. Längtar efter dej ska du veta. Puss

2012-05-15 @ 07:47:00
Postat av: Ida

Det var helt klart ovanligt högt!

Postat av: hannah

hahahah stackars ida :) ha ett kul 17e maj :) puss

2012-05-15 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback