I have been walking these streets so long, singing the same old song.

Jag kan inte minnas att jag ar magsjuk ofta. Det ar jag inte. Och inte matforgiftad. Och nu ar det andra gangen pa tre manader, vad hander med min annars sa toleranta supermage?
 
Okej, forsta gangen var det mitt eget fel. Jag gjorde nagot tokigt med en kyckling, vilket vi alla vet att sjalvklart ska man vara forsiktig med kyckling. Jag var det - eller jag trodde uppenbarligen jag var det men sa vart de rotmanad och ja, the rest is history.
 
Nu sitter jag har i Puno med ena javla problem. Dunder-thai-piller verkar inte ge mycket till verkan sa, pillervanlig som jag ar, ska jag snart testa dunder-spanska-piller. Om det nu ar dunder aterkommer jag med. Men jag hoppas verkligen att de ar det sa att jag kan hanga pa o-hoppning imorgon pa Titicacas handgjorda oar, nagot i sig helt sjukt. Sen aker vi vidare till Bolivia! Och jag tanker att det bara kan bli battre!
 
Och sa ska jag nog inte ata kyckling. Typ nagonsin igen.
Det var forresten de jag at nu ocksa, i just have someone else to blame for it!

Kommentarer
Postat av: mamma

ohhh vad jag längtar efter dej, bara så du vet puss

2012-11-12 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback