It's like meeting the man of my dreams and then meeting his beautiful wife. Isn't it ironic, dont you think.

Är det inte ironiskt att känna ett behov av att blogga när jag precis sagt "här händer inget kolla den andra". Jag tar rett og slett tillbaka det. Jag behöver ha min blogg också tydligen.

Är det inte ironiskt att vi reser till andra sidan av världen, sitter på starbucks, äter på Kentucky fried chicken och ser Champions league (Barcelona - Celtic) på en irländsk pub? För all del den högst belägna irländska puben i världen. Men på andra sidan jorden är vi och utmanar inte minst våra språk kunskaper! Känns som att vi varje dag stöter på en ny människa som talar flytande spanska, franska och engelska. Det är med viss avundsjuka jag författar detta blogginlägg. Varför kunde inte ni, kära mor och far, printa in lite spanska på mig som liten när hjärnan var en svamp?

Och är det inte ironiskt att jag kommer på att jag är rädd för hästar efter att vi bokat och betalat en hästtur i bergen?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förlåt, tänkte inte på det puss

2012-10-26 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback