En sockerbagare här bor i staden, hon bakar kakor mest hela dagen.

Jag saknar att vara sysselsatt och lite mindre panik uppstår när jag tänker på att jag inte kommer jobba på tio månader. Efter ytterligare en vecka kommer troligtvis mina tankar att låta annorlunda och efter ett antal månader kommer jag väl aldrig att vilja jobba eller göra något igen. Men just nu är jag rastlös till tusen.
 
 
Så i ett försök att hålla mig sysselsatt har jag slängt på mig gamla SiO-paltor, roffat åt mig pappas Superdad-kockmössa och varvat med bakning av sjokoladeboller och spanskaläsning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

O mumsiga var bollarna!!!! O flera ligger i frysen :)

2012-09-03 @ 17:22:16
Postat av: Hannah

jag kan inte riiiiktigt förlåta att du glömde bollar till mig :(( ;) puss det var kul att ha dig här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback