<

jag är så jävla trött på mitt liv just nu










01:08
nu är jag så jäkla stolt över mig själv. Massa nya bilder på bilddagboken. äntligen. stolt är jag. sen att jag har suttit här sen halv 10 och laddat upp är ju bara... skrattretande. men ändå, jag gjorde det!

jag gillar träna, det är som om huvudet rensas. jag tänker inte, jag bara är, jag försöker, och jag gör det. mitt huvud har inte alls samma tankar som när jag är utanför planen. det är likadant med kören. det bara rensar huvudet. och det är så skönt! vilket humör jag än är på när jag kommer dit så är jag på bra humör när jag går därifrån. det är underbart. och helt ärligt, hur hade jag varit om jag inte hade fått dessa rensningar med jämna mellanrum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback