en vecka till skolan

och en dag tills jag får träna.


trodde att mitt hostande skulle övergå i kräksymfonier i natt men som tur var var mitt antagande fel. jag somnade tillslut. så, de senaste dagarna, vad har jag gjort? sist jag skrev var ju lugnt sagt mitt humör upp och ner, först depp sen glad sen depp, så det hela slutade med att jag tog en promenad. gick i nästan 2 timmar innan jag mötte pontus på bussen. hem till släkten och åt, grillat. sen var jag med pontus fram tills tisdag. jag solade när det fanns chans till sol och på måndagen åkte vi hem till honom och firade lotta lite, mest blev det väl rosa pantern spel. sen åkte jag hem och kolla på tapeter till mitt rum, ska nog handla / beställa idag. blir nog ett par bruna tror jag allt. sen träffade jag frida och pomenixade och sen lisa & lina efter deras träning. lisa anslöt sig till promenixandet. och de följde mig hem.

idag ska jag träffa lina och eventuellt elina ikväll. vi får se vart det leder. nu är det lunch! tjohej




vad vill du?
alltid är det jag som gör fel och är dålig. men nu försöker jag verkligen, märker du ens det? man känner sig undanskuffad, du tror mig inte längre. tror inte på mig eller något. är det frivilligt eller är det jag som alltid tvingar dig? nej, vad vill du? för vi är två och jag ska inte ha allt. jag bestämmer inte över vad du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback