helgen

kyss mig inte det kommer bara leda till något ont, ändå


har jag berättat om way out west? nja, jag tror inte det inlägget blev publicerat:/  men det var heelnice. massa artister som var så heljävlaskitbra och vädret var bra större delen av tiden. förutom under the ark, regina spektor då vi dessutom inte hade några ponchos. hejhå på böljan den blå va blöt man blev!

sen vart det hem och träffade pontus och snacka lite med kompisar. sen vart det träning och på kvällen fråga lisa om jag hängde med till mimmi. frida var på. det var vi, emmy, mimmi, pill, carro, amanda, anna, anton, danny, anders, figge och henke. och jag kände istort sett inte en jäkel mer än lisa frida emmy. träffat en del men vi har ju inte direkt umgåtts förut. men trots det så var de helnice! kareoke och twister kan lätta upp vilken stämning som helst ju. skönsång och smidighet var ju inte det som var först på listan men ändå. lite matlagning och matkrig. jag var hemma halv tre, glad som få och en satans massa diskmedel i huvudet.

kl 11 vaknade efter att precis somnat om av min telefon. lille laumann som undra om han kunde komma till mig om en timme. det var bara att pigga och fräscha till sig liksom. mötte honom och vi såg mean girls, käka och annat trevligt. tog en promenad när jag lämna av honom och drog hem för att packa inför match. samling och match mot snöstorp nyhem borta. kom in sista femton. så står det 2-1 till snöstorp. och vem gör 2 - 2 målet?! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.



du kysste mig nyss de kommer bara leda till något ont ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback