jag ska hitta tillbaka

besvikelse är allt som jag känner hela tiden. bara ren och skär besvikelse. utan några gunder, utan några källor, utan någon mening egentligen. besviken blir jag hela tiden. men det är dags för mig att återgå till gamla vanor, gammalt beteende och gamla tankar. jag ska återgå till att vara med självständig och till att vara starkare. jag ska återgå och då kanske det kommer bli lite som förr.
och även om det inte blir det vet jag att kommer klara det eftersom jag ska bli starkare.

saker man tappar under tidens gång kan man ibland hitta tillbaka till. kanske gamla vänner, kläder och sådana materiella saker. men jag tappade min styrka, mitt självförtroende och då när jag var utåtriktad. jag ska hitta tillbaka till styrkan och till tiden då jag var mer arg än ledsen och faktiskt trodde på mig själv.'





jag önskar mest av allt att jag hade en boxningspåse just nu. fan va jag vill slå något bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback