kak kalas!

nu är jag hemma en sväng och ska nog ta mig och baka något. är så baksugen, men mindre sugen på att äta, hm, brukar faktiskt vara tvärtom.

min hand gör ont. smidig som jag är har jag slått upp huden. brände mig måttligt på ugnen igår hos ponte ponken och idag i stan, kunde inte låta bli att prova liiiite kläder, och lyckades riva upp det. så nu måste jag hålla fett koll så att det inte blir infekterat. grattis till mig som är smartast liksom. och smidigast. oh yeah. idag innan jag åkte hem hann jag dessutom in på åhlens, hittade en plånbok för 400kr, SÅÅÅ snygg men hey, lönt med en plånbok när man la alla sina pengar på själva plånbooken liksom. man ska ju ha något i den med. dessutom en suuuupersöt tröja, men har jag pengar? nej, får hoppas den hänger kvar tills jag får. jag måste seriöst sluta gå i affärer och sluta handla



men nu ska jag nog antingen baka en tårta eller lite småkakor eller något.

Kommentarer
Postat av: Frida

eller alltihopans ;)
GOTT!<3
tack igen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback