rätt eller fel

varje träd har en rot, varje hus har en grund. det är bara min som rycks bort från mig

jag vet inte om det jag tänker göra är rätt eller fel. det kanske hade varit bättre att bara låta det vara? men det kommer inte funka, det vet jag, det vet du. och jag vill inte vi ska låta det vara heller. jag vet inte om det jag tänker göra nu den här morgonen är det rätta, allt man vill är ibland att vara ifred, men jag har så ont i magen. och det kommer inte försvinna förrän det känns bra mellan oss. även om vi bara skulle bli vänner. ignoration hatar jag och vill inte vara med om det mer. jag hoppas det går nu. jag vet inte om det är rätt eller fel, men jag ska göra det ändå. allt man kan göra är att försöka, och det är det jag gör nu


anna sa hon hade sett dig på stan, hon sa att du såg glad ut och hade ny frisyr
hon sa att den klädde dig, och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

är du fortfarande arg? kan du fortfarande läsa mig?
jag brukade skrika och gråta och spy
men de fanns dagar, jag minns dem än, de bästa någonsin.
är du fortfarande arg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback