Förstörare

Vad är det med mig? Helt ärligt talat, vad är det här för en hemsk människa som jag har blivit? Vad har det tagit åt mig? VAR NÅGONSTANS ÄR SARAH HEDVIG ELISABETH? Inte finns hon i den människan som jag är nu, det känner jag, hon är borta. Long gone.

Först förstör jag en sak, och nu ska jag gå vidare till nästa eller?
Det är precis så det verkar. Jag vill ju bara fixa allting. Men fixar man en sak så blir den andra förstörd. Hemsk känner jag mig. Fan jag är verkligen hemsk. I fortsättningen, har jag sagt jag ska vara med någon då SKA jag vara med någon. Vare sig det är något annat som känns viktigare, för i det långa loppet är det viktigaste att man håller sitt ord. Vem vill vara en svikare?



Hur kom det sig ens att jag började förstöra?



Alltså, vad är det här? Jag har ingen koll överhuvudtaget på saker längre. Blir något otroligt trött på mig själv, jag tycker inte om mig själv. Det kanske är därför jag är så ledsen hela tiden? Jag gillar inte den jag är. Nej, jag förstår verkligen inte vad det är med mig. Jag vill bara sätta mig ner och gråta, för jag är någon annan, för jag vet inte vad jag ska göra för att bli mig själv. Nu var det inte samma faktorer inblandade som innan. Ska jag ge upp allt? Eller börja om på nytt? Kan jag be om något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback