Helg

   Igår var nog egentligen lamaste kvällen, eller dagen snarare, på länge. Jag gjorde absolut inget vettigt under hela dagen! Den hela började med att jag vaknade kl 10 efter några få timmars sömn. Såg Starship Troopers innan jag tog frukost. Sen satt jag vid datorn, låg i soffan och gjorde ingenting framtills det var Sound of Music på tv. Den var låååång, inte sett hela innan dessutom. Mysigt. Sen satt jag återigen vid msn och hade väldigt givande konversationer medans jag rotade fram alla mina skor som jag iallafall använder lite (alltså inte de blommiga, de som var trasiga, eller sportskor) och provade olika out-fits. Japp, det låter stört och jag antar det var det med. Men det var en härlig känsla att känna att jag har ganska mycket kläder trots allt!
   Sen var det Hur man blir av med en kille på 10 dagar, har inte sett den och hade som sagt inget vettigare för mig. Den var lite rolig faktiskt. Sen var det lite allmänt zappande på tvn, såsom En komikers uppväxt, Catch me if you can och Sanningen bakom. Efteråt drog jag upp på rummet igen med Forrest Gump i handen. Däremot satte jag aldrig på den. Fastnade vid msn med sjuka diskutioner samtidigt som jag tittade på Grey's Anatomy säsong fyra. Watchtvsitcoms.com är en hel fantastisk sida!
   Så tillslut skulle jag då sova men när man väl kom till sängen var man såklart inte sömnig längre. Så det blev att man läste i Solo om modeller och hur ett modell liv var. Att tjäna den summan hade inte gjort mig någonting lovar jag! Tillslut släckte jag och somnade pladaskt vid tre tiden, irriterande att jag skulle upp kl 10 idag. Men det är ju för en god och rolig sak. Träning!

   Fredagen var i alla fall roligare. Efter att jag hade galet dåligt samvete och betett mig illa så var fredags kvällen riktigt mysig. Träffade Frida och Julia på skotten för lite snacks inför kvällen. Drog hem till mig då Lina kom också och vi snackade och kollade Idol. Jag tycker personligen att Amanda var bäst, men Marie passar som Idol, det gör inte Amanda tycker jag. Så jag tror det var bäst för dem båda att Marie vann faktiskt. Det var i alla fall inte oväntat. Hon är ju som en folkkär Carola fast blond.
   Sen så kollade vi runt på vad man kunde hitta och det blev Just my luck. Lindsay Lohan är verkligen söt, synd hon har hållit på att färga håret, banta sig och sånt skit. Sen var det ytterligare lite snackis om allt mellan himmel och jord inför Fråga Olle. Vid halv 2, 2 kanske så blev jag lämnad ensam och satt och pratade med mamma och pappa som hade varit hos farmor och farfar under kvällen. Så småningom drog jag mig till sängs för att somna till FernGully - Den sista regnskogen. Somnade såklart inte utan såg klart hela filmen. Jag älskar den! Ja, aningen fånig eftersom den är tecknad och allt men den är verkligen aktuell må jag säga!


   Idag är det då träning som jag verkligen får skynda mig till nu om jag ska hinna dit i tid. Sen vet jag inte vad som händer. Borde väl sätta mig med Samhällen eftersom jag inte gjort ett skit på den. Men vi får se, har en del saker att ta itu med i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback