Juletid

Jag tror nästan alla julklappar är inköpta nu. Är inte direkt till 100% nöjd men det är jag ju inte med någonting nu för tiden. Har dessutom jobbat hela fyra gånger så det kommer komma lite extra cash i januari, det känns ju bara för underbart. Tänk, jag kommer ha dubbelt så mycket pengar i februari än jag brukar! OMG! Förhoppningsvis kommer det dessutom att bli lite mer sen för då ska jag jobba mera. Mitt mål är två gånger i veckan, men man får ju helt enkelt se. Söndagar passar bra som jobb dag men det är så jävla segt och man är så jävla trött och alla man ringer till är lika trötta och sura och sega. Nåja, det fixar sig, jag trivs i alla fall. Keep up the good work Sarah!


image49


Julen som ska vara så röd och glad och mysig. Allting för mig känns bara grått och tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Då är det tur att jag kommer hem och rödar till stämningen! Här ska det bli julstämning så det sprutar ur öronen påre! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback