Lärdom

igår:
Jag har bestämt mig. Jag köper den och säger det är till en kompis eller dylikt som fyller år i januari så jag får feting långt öppet köp. Skulle den komma på rean är det bara lämna tillbaka och köpa samma plagg fast rea pris! HAHA. Och skulle den inte komma på rea så har jag den och den tar i alla fall inte slut. Smart, eller hur? Nu ska skjortan bli min!

Hannah fyllde ju 20 år igår, Grattis grattis grattis till henne! GRATTIS SYSTER


En trevlig kväll med tjejerna, pepparkakor, andra kakor, slädar, chips och vatten. Bridget Jones Dagbok underhöll oss först tills vi kom fram till sanning eller konsekvens kortleken, höll oss dock till sanning eftersom konsekvens sakerna skulle kräva lite mera folk och lite mera mod. Tack för en trevlig julkväll chics<3



Now these days are getting rough. Jag inser det nu, att det kommer aldrig mer bli detsamma. Det går bara inte. Du har förändrats, du kanske tycker jag med har förändrats men jag känner inte det iallafall. Inte mer än att jag har blivit så deprimerad på senaste. Det kommer aldrig mer att bli vi, tiderna som varit går inte att få tillbaka. Och detta beror inte bara på den sista torsdagen i november. Jag har bara inte insett det, jag har inte velat inse det. I'm not fine I'm in pain. Jag tänker inte säga att allting är okej, för sanningen är den att jag lever. Jag kan inte säga allt är bra när det inte är det men jag lever ju ändå. Det verkligen svider och gör ont att det inte går att få det som förr, det är så många hinder. Men vi kommer inte ens kunna bli nära igen om du inte pratar med mig. Jag vet det var för längesen du slutade, men jag slutade inte att lyssna, det kanske verkade så. Det var inte meningen för jag har inte slutat lyssna eller bry mig. Jag kanske säger ofta att jag finns alltid här om det är något, men det är inte bara som jag säger, utan jag menar det. Jag säger inte det om jag inte skulle finnas här en dag när du ringer och är ledsen. Bara hör av dig när du behöver mig, för jag vet inte när du gör det. Och nu vet jag du antagligen inte mer kommer att göra det, vet inte ens varför jag går runt och ältar det fortfarande. Nothing lasts forever, jag har lärt mig det nu.

it is so easy to see dysfunction between you and me
we must free up these tired souls before the sadness kills us both
i tried and tried to let you know that i love you but i'm letting go
it may not last but i just dont know


if you dont know, then you dont care and you show up
but you are not there, but i'm waiting and you want to
still afraid that I will desert you
built a wall around my heart i will never let it fall apart
but strangely i wish secretly it would fall down while i am asleep


though we have not hit the ground it doesnt mean we are not still falling
oh i want so bad to pick you up but you are still too reluctant to accept my help
what a shame
i hope you find somewhere to place the blame, but until then the facts remains


everyday with every wortless word we get more far away
the distance between us makes it so hard to stay
but nothing lasts forever but be honest babe, it hurts
but it might be the only way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback