Some words are best unspoken

Jag är så himla orolig, och kan inte låta bli att känna "will you still love me tomorrow?"
Men du måste förstå helt enkelt, fastän du antagligen inte kommer.


Jag har denna klumpen i magen. Jag kan inte säga vad det är. Illamående-aktigt, ungefär som jag hade när jag och Pontus gjorde slut. Det är lite svårt att äta men jag tvingar väl i mig mat. Det är en oro, en känsla jag inte vet när det kommer släppa, samma som jag inte vet när du kommer släppa in mig i ditt liv igen. Om du kommer göra det.

Nej, jag vågade inte ens titta på dig idag. Men tack för du pratade med mig i alla fall. Jag ska ge dig det du behöver, så mycket space som du vill ha.


Det perfekta för mina framtidsplaner: Bartenderskola på Mallorca
Nu ska jag bara nå dit också, någon som följer med efter studenten?

Kommentarer
Postat av: Alexandra .

Hahaha jag vill också åka på den bartenderskolan!!! Fyy vad roligt det hade varit, måste dock bara skaffa fram 15000 kr, där börjar det kännas lite problematiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback