Valet

Jag måste göra ett val. Jag måste göra ett val som är väldigt avgörande, och det är bara jag som kan ta det. Det är bara mig jag ska ta hänsyn till och mitt välmående. Jag måste se det svart mot vitt, positivt mot negativt och sen överväga, vilket väger mest? Jag måste tänka till ordentligt så att det verkligen känns rätt. Se både fördelar och nackdelar. Det är så svårt, jag har problem med val annars med. Om jag vill ha en röd eller blå tandborste, jag kan vela i timmar. Och då är inte ens valet så avgörande, jag kan leva med att jag valde den röda framför den blåa även om jag ångrar mig. Jag kan klara det.

Men så måste jag tänka. Är det bara vinterdepp? Är det bara en deprission som kommer att gå över? Allting hjälper kanske bara om jag pratar med någon?


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback