kladdkaka

     idag var det skola, idrotten var väl helt ok. säga vad man vill, men badminton är int ejobbigt. iofs var ju jag seriös till 100 typ. hehe. men victor, pontus är svåra att vara seriös med. jag och nathalie ägde alla. det är bara att facea it! haha. sen äta och till stan. kunde ju inte ta bussen så vandra. 324, jag och pontus mötte nathalie. det var en trevlig bussfärd och man fick veta att nathalie brukade prata lite med sig själv? hihi. det var kuuul! jag baka kladdkaka och sen såg vi på hipp hipp innan vi tog 324 tillbaka till stan. jag hoppa av och träffa lina och frida. helt plötsligt var jag verkligen på överenergi. helknäpp var jag. jättepratsam (hur lyckas jag aldrig hålla munnen stängd när jag är med dem?) och skratta och var högljudd och höll på. kolla bio men ingen som var riktigt vår stil tänkte vi. så beslöt oss att satsa på maten istället. body shop, h&m och åhlens. sarah köpte tröja. den kanske sarah ska ha imorn? och röda skor. hihi. kanske det kanske. och victor smsa och det blev glada nyheter för sarahs ögon och huvud. för sarah är som hon är, mkt speciell. så 324 till LA. jag fett överenergisk ÅTER och lina halvsov och frida mådde illa. YEAY, vinnande kombo. eller trio blir det väl. whatever. 
     Min mor kom och pratade med mig igår, hon hade läst min blogg. haha, det var ju något jag aldrig trodde skulle hända xD menmen, det var ju chill liksom. jag vet att vad som ligger på nätet kan alla läsa och blabla. it's oke. (hedå) och imorn blir det nog solglasögon faktiskt. de är ju nya jag vill ha och använda dem. och nu är det definitivt. jag är glad, glader. men förgudsskull, glöm inte. jag vill se hills have eyes, aight?! måste tänka ut lite musik jag kan ta med mig. för jag tänker inte lyssna på massa techno, just for the records. ohnej, jag har träning tidigt imorn bitti. sarah kommer vara död. för lördag eftermiddag blir inte kul. det blir plugg plugg och städa. för ens päror ska ju ha gäster. jaja, det får jag ju bjuda på, fast jag bjöd på kladdkaka idag med. hihi, hur en arg och mkt irriterad mamma kan få hundögon och be om förlåt. kladdkakan has got the power!

i say no i'll take it. its better for you.
somehow we'll make it, cause that's what we do.
something out there, when love is your only firend and, we are the ones that will make you feel better. someone to spare, when love is the only end and we are the ones that will make you feel better.
we are the ones that will make you feel better



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback