kristiansstad - slut

nu är jag hemma igen.

tanken var ju att mor och far skulle komma till kristiansstad och vi skulle äta och ha de trevligt och de skulle släppa mig i GT på hemvägen. men nej, varför ska något gå som sarah har planerat? något som sarah verkligen vill ska gå? nej självklart inte. det är ju sarah vi pratar om för fan. självklart, vi slänger in en liten snöstorm, varför inte? vi vet ju att de kan fixa stora problem med vägar och sånt. varför inte?

vuxen är vad jag är. jag menar, om man inte är vuxen när man åker tåg själv, och ska göra ett byte på en tågstation man ALDRIG varit på, när är man då vuxen liksom? jag kände mig sjukt vuxen. men okej, det är kanske något jättelätt för vissa. fast små nervös var jag allt ändå. framförallt när jag skulle av i halmstad, var ju fan bara jag i min vagn som skulle av. heh, kändes. jobbigt.. hehe. menmen, I DID IT!

vi har ätit semletårta och snackat och haft det allmänt trevligt. japp. men så ska vi ju äta middag någon gång med. men, "ooh nu är jag helt proppmätt" "jaaa behöver vi inte äta på Läääääääänge" AEGH, inte förrän vi ätit kan jag fundera på att åka till pontus. och ju senare det blir desto större risk att bussar och shit blir inställt så att söta lilla sarah inte kommer någon stans alls. fan va jag är trött på det här nu. jag hade så jävla mycket sett fram emot att träffa pontus, men det är ju röv att det aldrig ska gå som jag vill, varför ska det? och nu pratar han inte ens med mig, kanske inte ens är välkommen längre.

tack hannah- för denna tiden och för jag har fått vara hos dig. det har varit mycket trevligt. framförallt under greys anatomy!<3 älskar dig min syster


grattis till mamma som fyller år idag. det är dessutom därför jag måste vara hemma och äta ikväll. jag vet inte ens om hon skulle bli så glad om jag åkte iväg till gt, men jag vill så oerhört mycket träffa pontus. annars kommer det inte bli förrän fredag. och jag är så jävla trött på att det aldrig blir som jag vill. och igår ringde dessutom en annan pontus till mig. han som är kompis med mange och fett mkt yngre, minst ett år iaf. och jag blev så irriterad "är din pojkvän bög? är din pojkvän emo?" OFTA han har med något att det att göra och tack för den, är han bög ser ju jag ut som en kille, eller hur?

nej, och påmind hela tiden blir jag med. påmind om saker jag inte vill minnas, kan du sluta med det? allting gick så bra innan du skulle ta upp det varje gång vi pratatdes viid. innan varje gång du skulle säga det. jag vill inte bli påmind. det är något av de värsta som h'nt i hela mitt liv. den månaden var inte kul. så håll bara ärligt talat käften om det. jag kommer ihåg, även om jag itne vill. och du behöver inte påminna mig. TACK.

lina och frida och julia, vi ses imorn. det var ju ett tag sen det med. hoppas det blir trevligt alltihopa. fast det vet jag att det blir.<3

Kommentarer
Postat av: Pontus <3 Sarah

Nästa gång han ringer och frågar sådanna saker, kan du fråga honnom om han tycker om sitt liv, för om han gör det ska han passa sin lilla käft. och vem är det som påminner dig om det? är den han med? synd vi ej träffades idag. men vi ses ju på fredag älskling

2007-02-21 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback