skoldags

oj,
jag hade ju så mycket att skrivfa och när sidan väl kommer fram. då sitter jag med armarna i kors. haha, dumma mig minsann.

nu ska vi se
helgen, var jag hos pontus fredag till lördag. och på söndagen åkte jag faktiskt hem rätt tidigt. mådde så jävla ... ja, som en bakfylla fast inte riktigt. det var tio gånger värre än att vara bakis. åt ingenting förrän kl var 20, fatta då var man hungrig. men jag kunde helt enkelt inte äta något innan dess bara. sen när jag la mig mådde jag apa och min fot började värka. jag blir knäpp på den dära foten!

nuså
har skolan satt igång igen, yippi yeay, eller? nej. inte. fast mina mardrömslikadagar är iaf över nu. onsdag torsdag och fredag kvar och för mig är de hyfsat slappa ändå. ska bli skönt till nästa år. slipper spanskan, och slipper kören på de sena eftermiddagarna. jag tycker kör är kul och spanskan, ja det är kul att ha den kunskapen, erkänn det hade varit roligare om vi varit aningen fler i gruppen bara? och inte riktigt känner någon någon speciellt bra heller. och jäkla stonefaces, de tror väl att jag är helt retarded nu skulle jag tro. men så går det när man försöker skämta lite. ja så får det vara. inte mycket kvar nu, och det känns väldigt skönt och väldigt läskigt. vilka klasskamrater kommer jag att ha sen? kommer jag trivas med dem? jag som trivs så himla bra med dem jag går med nu. uh, lite rädd är jag minsann.

åh
jag elina sofia och nathalie kom på att vi drar iväg en vecka i höst. åker till typ bulgarien där allt är billigt och wonderbaum! jag är så fett på också! helt sjukt på är jag! och i sommar kör vi roadtrip i sverige. haha, fan va kul. bara nathalie fixar körkort så är ju biffen klarad! och sen har jag ju själv italien med lilla lina med på listan. oh, nu bara längtar jag till sommaren! vara massa med pontus, det ska jag minsann också.

om tre veckor
tiden går så snabbt. om tre veckor då ni! då ska sarah och päror åka bort! yeay! utomlands igen, och det ska bli så så så UNDERBART! jag längtar verkligen bort från slasket och allt det shitet. iofs kanske det förhoppningsvis inte är kvar om tre veckor. men nu är liksom här kanske några plus grader.. på mallorca är det 20! wiiho. sarah längtar och inte. för jag kommer sakna vara iväg från folk. jag hatar vara iväg från folk.


still crazy for you, pontus, yes im still crazy for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback