dagen

idag är det helgdag. trettondagen om jag har rätt i dess namn:) sitter här hos pontus och han lirar något jäkla ninjaspel, jag är väl sissy som tycker att typ allting utom tekken är läskigt (detta är inkl tony hawk närman ramlar och blod sprutar, fastän man inte dör).
okej, nu slog han över på pippi, de är det bästa programmet jag någonsin sett, så jag sa till honom att inte byta.


00:41
fast pippi är ju inte mitt favorit program. någon tog ju över tangentbordet, och jag skall icke nämna namn;) haha. nu har jag precist kommit hem från tjejkväll. lina mille och antonia. oj va det var länge sen vi sågs alla fyra. som jag saknat!<3 nästa gång tycker JAG dock att vi ska vara hos antonia så vi får se hur hon bor nu förtiden:) har ju ingen riktig koll. snyft.

god mat, härliga vänner, musik och tjejsnack. what else do we need?


och så kommer jag hem och får ett litet häfte som är fullt med kuponger på mat 2 för 1 och massa massa! sarah lycklig:D haha, inte för att jag antagligen kommer få det använt men hey, det skadar inte att få rabatt om så bara någon entaka gång;) hehe. nej, glad blev jag faktiskt. fan, nu blev jag panik kiss nödig, sånt händer ju. men toan är inte ledig ändå.
lina, jag saknar dig att inte ha dig vid mig varje dag. jag saknar våra skämt, jag saknar oss. jag saknar dig och jag saknar mig när jag är tillsammans med dig. men vi kommer inte glida isär. det kommer inte hända. jag lovar dig min bästaste vän. jag älskar dig och det kommer inte att försvinna.


nej. nu är jag trött. ska läsa i min kupongbok och sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback