meandyou

jag var så otroligt glad när jag gick från träningen.
inte nog med att jag hade tränat och varit extremt duktig och hade ett riktigt gott samvete, nej. jag stod även och pratade med antonia efter träningen. det var längesen känns det som. jag vill se hur hon bor, och det ska jag med en dag. sen blir hon hämtad, och så kommer ju tönten. först totalignorerade han mig så jag blev nästan sur, men sen så! då blev han minsann glad när han såg vem det var. haha, min gamla ex bästis blir det ju. senast jag träffade lille filip var typ i september! FATTA LÄNGE SEN! så är det när man är en tönt som går nv typ. haha. det var trevligt att prata lite med honom och så.
det fanns ju klart massa att säga but there was no time.
var hemma fett mkt senare än tänkt


ikväll är det lina ftw liksom. vi får se hur alltnig blir. kareoke, thats for sure! loving it, living it! nästa helg blir det definetivt kareoke, yeay! och sen till sportlovet blir det lite kristiansstad. yeaay. finally liksom. hannah och elias ska ju flytta snart med iofs. typ ... april men ändå.



jag var hos lina. sen var jag hos pontus. åkte hem från skolan och ont i magen som fan. det kommer och går. snart får jag "anfall" igen. urgh, hata magar. nej nu är jag trött
sova i tid idag. så ska det vara.


me and you, you and me, we're the only ones in our song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback