ny

hepp, helt ny, helt nytt ställe
ska bara komma ihåg att jag ska skriva här sen. i fortsättningen vill säga.

idag var vi på shoppingtur. inte i LA, nejnej, halmstad ftw. yupp. frida försov sig (ska de bli en tradition nu?) men jag lina julia var ju fett på! vandra runt och idag stressa vi verkligen inte. och hann allt. helt otroligt, men själv hade jag ju shoppat en del på lanzarote och julia&lina har varit inne ett antal gånger i halmstad under tiden jag varit borta. bara i förrgår gick jag iofs i affärerna i hstad men har men en pojkvän som inte är mkt för shopping och ställer kravet på högst 6 affärer så blir dte inte mkt mer än in, ut. jag lyckades lura in honom i 13 affärer iaf, har man en kille med minne som senil kan det vara till ens nytta ibland;)

jag köpte inte någon onöda direkt idag heller. så lite stolt, plus i kanten på mig! underkläder som jag är i behov av verkligen, fast jag fattar verkligen inte vad det roliga är? mina kompisar blir ju i extas när de hittar några söta trosor med matchande bh. jag tycker verkligen det är jättetråkigt att lägga pengar på det. men jag är väl udda med i guess. jeans är det enda jag kan lägga stora summor på. sen köpte jag en ny väska, äntligen! och ett par nya gympaskor (eller inomhusfotbolls skor. i dont know) och det är ju ännu mera äntligen! kollat efter sen sommaren 2005, efter kroatien med lina. nu är det ju faktiskt 2007, i början men dock.


nyår
hah, jadu. nyår var ju inget att hänga i topp i granen över bästa nyårsfiranden någonsin. nejnejnej, verkligen inte. men samtidigt var det väl inte så jättehemskt. vi var hos frida och skulle äta fin middag och så. sen spela idol spelet och se om det skulle bära av någonstans. vi kom aldrig iväg. och delvis är det ju mitt fel, faktiskt, vad folk än säger! jag vet det. och på grund av denna händelse missa jag hela tolvslaget. elva slaget med nästan tror jag. och ettslaget också, missa alla raketer och alla gottnyttårs glada miner och allt. men det gör inget. jag hade trevligt för det mesta^^ förutom när jag leta huset runt efter en dammsugare och närjag väl hitta den så fick vi inte igång den. doh! eller när glaset sa kras! eller "march till toaletten då!". ja, bättre nyår finns. men jag träffade frida lina julia och er älskar jag vänner:) sen träffade jag pontus som kom till LA kl 3. yeah (h)

jag var på lanzarote över julen. wonderbaum! underbart väder. dock kunde verkligne ingen jag träffade tro på att jag faktiskt varit där. förrns de såg mina fötter. tydlgen enda som fått färg:( mille & hennes vän johan mest skratta:P magnus bara "seriöst?!" och jack "grattis" tack allihopa tack.. ska träffa mille och anne:) det ska bli superkul!^^ sen träning. snart blir det massa träning nonstop igen. tur det. så allt semester, jul och nyårshull försvinner! yeah.


who's gonna drive you home tonight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback