back in black

italien italien italien
nu var det avklarat minsann! och sicken resa det var! fylld av sol (30-35 grader VARJE dag!), vatten (pool och medelhavet såklart), människor (italienare, irländare, svenskar och allt var där var!), dans (en och annan danslektiion fick man ju), fotboll (en som försökte lära mig lite finter t.o.m, att jag inte lyckades och han gav upp är en annan sak), breezer (tro inte vi söp varje kväll, för det gjorde vi inte, men en bacardi breezer då och då gjorde magen gott), shopping (hur många shoppingcenter gick vi inte på?)  och LINA! tack bästaste vännen för den resan, fullkomligt fantastiskt underbar! <3


vi kom hem och direkt träffa jag älsklingen, oj va jag hade saknat honom. sen bodde jag hos honom i en vecka medan hans pappa var på roskilde. nu vet jag inte när vi ses igen pga husarrest men jag hoppas allt att det ska ta slut snart, längtar redan efter dig pontus<3


ikväll bestämde jag och chicsen oss för att cykla till båstad, för en gångs skull var jag på plats i tid (10 min sen men wtf) när jag var klar med nötter och ramlösa (den som räddade min kväll, eller snarare min cider) kom de andra tre, SENARE ÄN MIG!:O så började vi cykla mot båstad. efter en bit tog frida fram lite cider och sånghalsarna kom fram, inte de vackra dock. så var vi på rix. och jag är bäst på allt, bara face it! och jag hade kul, fastän ingen annan hade det typ. träffa iaf jenny sanna ellen jack victor. missa anton helt. bajs och mög på det. sen började det åska så fick skjuts hem. imorn får jag ta mig till båstad och cykla hem. simple as that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback