resdags!

nu, väldigt väldigt väldigt snart så ska vi iväg! jag borde verkligen packa det absolut sista innan det åker in i bilen. hm, dålig planering som alltid. större delen av packningen har jag gjort denna morgon från 9,20 och framåt. steffen ringde ju lagom tidigt och kunde inte somna om utan låg bara och tänkte på allt som skulle göras. även om jag bara låg och njöt av att vara nära pontus så kände jag mig tvungen att ta mig ikragen och få lite fixat. lite stolt är jag att jag gjorde det. annars hade jag då aldrig hunnit vara här, inte för att det vore värsta dödssynden om jag inte var det men ändå.

så igår kändes det inte bra, men vi tog oss egenom det, som alltid. och jag vet säkert nu. det känns säkert. vi klarar det, vi tar oss egenom allting. bara vi fortfarande vill så går det, det går alltid älskling, och efteråt blir det alltid bättre än hur det var innan också. jag älskar dig så mkt pontus<3


igår kolla vi lite på 9ornas bal, sarah kände dock att hon ville hålla sig mest i bakgrunden men det var kul att få säga hejdå ordentligt till julia och frida iaf. längtar tills vi ses igen tjejer:) saknar er redan! er och pontus kommer jag ju sakna som bövlen! men det kommer bli sms och kort, kanske något ring i luren också, vem vet?^^ nej nu ska jag fixa det sista


vi hörs nog om ca tre veckor!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback