sommarlov

äntligen äntligen sommarlov
idag var sista dagen som blev med glass, cola, jordgubbar, charader, klassen, bergman, blue thai och sen tylösand. det har hittills varit en perfekt skolavslutningsdag. och inget har egentligen varit fel, jag känner mig inte direkt 100% glad och så men jag vet faktiskt inte vad det beror på. trött kanske, jag vet inte.


ikväll ska vi nog ut, jag ska med pontus och denna kvällen försöka vara lite socialare än sist såklart. men han kommer inte ihåg exakt vart det var så det ska ju bli intressant. vi får väl se hur det blir med allt:) han är btw i duschen nu, en väldans tid tar han<3


så italien och sen iväg igen, antagligen sundsvall lät det som? nnice:)





man tröttnar på att alltid komma tvåa, i andra hand, eller sist. man tröttnar

Kommentarer
Postat av: Frida

jo du, andra hand, det känner vi alla igen... varför har du skaffat sånt dumt lösenord på bloggen? :( illa tycker jag :P hopaps du har det bra<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback