utmaning

här är man hos ponte ponken och ska spela bombman och bara en kontroll fungerar. så bajsigt säger vi.

riktigt fint väder återigen men jag är då inte ute. både jag och älsklingen har ju bränt oss så det blir nog inte solen än igen. får vila huden^^ hm, tycker verkligen inte att det känns som sommarlov, det är som om något fattas, eller snarare jag vet inte... fasiken, jag vill bara njuta men det är som om något hindrar mig. vet inte vad det är och jag vet inte omjag vill veta det heller. nej, jag ska sluta vara så sörens filosofisk och tänkesam (eller vad det heter) för det leder aldrig någon vart, det slutar med en ledsen/sur sarah. så slut på tänkandet! och fram med tävlandet, pontus utmanade nu;)


italien snart babe! ohyeah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback