ett dött liv

kan det stämma? är det verkligen så?
har det hänt?


så helgen var förbi, dock försnabbt. och inte blev det någon fest med elina och sofia. nope nope. men jag var hela helgen hos pontus istället! vilket var minst lika bra, om inte bättre. när man festar kan det vara världens kul eller världens tråk. thats the way it is. men visst känns det fel när ens föräldrar är ute till halv 4 och själv somnade jag kl 23 efter spelat supermario med pontus. när jag vaknade vid 2 hade han också somnat fast tvn var på. hihi.
på söndagen åkte jag till frida och fikade med lina och julia. massa goda onyttigheter! tjock känne rman sig.
sen har jag ju problem med min jäkla fot med så jag vet inte när jag kommer träna igen. men imorn bär det av till doktorn. äntligen! fast missar ju hp-besöket. fan, jag hatar att missa saker. och studiebesök man man på nollsätt ta igen. plus att jag måste leta upp henne på torsdag och få min ledighetslapp på skriven, mallorca here i come!


mums. jag gick nyssens och gjorde mig chokladsås (first time ever) och äter nu choklad glass med chokladsås. vilket är helt fullkomligt smaskens! ja, jag skulle ju ta och bli nyttig var det ja.


hur ska jag tolka allt? det känns bara hopplöst
jag kan lika gärna skita i allt.
jag vet inte vad det är med mig. jag är bara fjollig


tänk dig nu. det kanske är så trots allt? jag vet inte. jag blir bara orolig och sorgsen vid tanken
fast utgången hade ju blivit densamma. eller hur, visst hade den? det vet jag den hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback