home at last

sitter här nu. efter att flängt runt som bara den de senaste dagarna, ska vi se här

efter bloggen jag skrev tisdags kväll sov jag lite innan skolan. Efter skolan till stan för att fixa lite saker, resultatet blev helt åt fanders fel så jag åkte hem. var hemma i ca en timme. packa och sånt. modern min körde mig till frida. cyklen till konsum, kroketter och rev, MKT nice, men mindre nyttigt för kroppen. Lina kom efter lite mat och vi satt tillsammans till Top Model och början på Lustgården, bäddning, snack och sov. Bussen till halmstad på morgonen. oh damn nära att lilla sarah missa den. en liten rusch blev det allt! bussen var extremens tom men det gillar vi! så skola. sen var det ju timbuktu på diezel men där var inte sarah. och inte var hon ¨på träningen heller. plånboken var lite fattig och sarah var lite snuvig så kvällen slutade hos pontus, det var trevligt och sov gott. hade massa väskor kändes det som eftersom jag precis sovit hos frida med. vakna och bussis till skolan. natur med d-klassen. not everyday. men det var minsann chill i must say. sen lite hål då vi var vid idrotten och sen var det idrott. hihi, damn va sur andré var. shit my god. vägrade vara med på allt utom fotbollen. sarah skrattade lite åt honom faktiskt, men jag fattade aldrig riktigt precis exakt VARFÖR han var sur. men okej, det var en extremt tråkig idrottslektion så!

sen var det lunch, jag&pontus åt på skolan för skulle ju hinna till polisen kl 13. träffade min pappa som jobbar läskigt nära och det kändes ju som om evigheter sen jag såg honom (var ju faktiskt tisdags, hehe) sen satt jag hos polisen i ca trekvart och vänta på pontus. jag har nu läst alla plancher och dylikt i polisens väntesal och spelat spel på "alla" mina små mekaniska prylar (vilket alltså är mobil och iPod). sen var tanken jag skulle hem emellan innan jag sen sov hos honom fredag kväll. men planer ändras och så blev det inte alls. hem till ponte ponkens gullbrandstorp och vi kolla tv, jag storgrät till King Kong (men vad Pontus än säger så ljuger han) och somnade medans hans spelade Final FAntasy 12. orkar inget nu förtiden.

Bussen hem gick tre. mötte marcus på bussen så vi snackade. sen vandra jag runt i stan i ca timme innan 324an gick home to LA. väl hemma tog jag mig en skön dusch och packa ihop, hemma i ca timme totalt och hälsade på föräldrarna. sen återigen till lilla frida och firade sista kvällen innan hennes familj kom hem igen. jag frida och lina åt hemmagjord pizza, det kan ju nästan vara godare än vanlig ibland! så såg vi såååklart melodifestivalen. och jag måste erkänna att jag verkligen inte fattar hur sebastian kunde få så lite röster:S han var ju bra! men the ark var ju tippade och jag har inget emot dem så congrat! fan va vissa låtar sätter sig direkt på ens huvud, som samba sambero. heeelt otroligt! menmen, vi kollade vidare och snackade och snaskade och lilla söta julia kom i sin annabelle tröja! så duktig är hon verkligen som jobbar så hårt. vi såg en monster till svärmor och jag somnade till titt som tätt. julia åkte hem igen halv två och vi andra började små bädda och låg och snackade. somnade vid 4.
drömde helt pschyco som jag gjort nu i en vecka om ej mer! och vi vaknade till vid 11. snacka och så innan 12 då vi åt frukost. sarah åt gröt! inte riktigt lika duktig som lina och frida men gröt iaf. stolt över mig! (åt dessutom havregrynsgröt för first time ever i torsdag!) iaf. sen så städade jag efter mig och gjorde mig iordning. hämtad kvart över ett. hemma vid halv och min mamma satte ner en fot i marken och sa jag inte fick sova borta i natt igen. men pontus kunde ju komma hit! fast skulle möta honom i stan. så 14:02 bussen in (hann vara hemma i 30 min om ej mindre) innan jag gästa 324an. träffa lilla söta nathalie på bussen som skulle träffa christian. något i luften tror jag mig veta bestämt! hihi.

i stan så vandra jag runt i ca 15 min innan pontus smsa att han fick skjuts nu och jag skulle möta honm på norra station. gick dit och var där nog ca 5 min efter smset. vänta typ forever men han kom inte. så kom det en massa ambulanser och töntig som jag är börjar man ju tänka "tänk om det hänt något?" jäkla fjolla är vad jag är. men var fast besluten att jag skulle inte ringa förrän kl blev 15:30. ca 15:29 kom en lång rödhårig människa i helt nya kläder. så fin så. och helt levande så jag blev lättad. vi vandra för att ta ut pengar och äta något innan vi ksulle på bio. pontus ville ha en "stor jävla hamburgare" så sibylla it is! tog en lövbit, som mest smakade hamburgare menmen. sen vandra vi till bion. var väl där som alltid ca 30 min innan den började men han hittade på en massa kluriga frågor till stackars sarah som hade fel på alla utom en faktiskt. sen "blood diamond". shit, det var skitbra. och så hemsk. jag storlipa hela tiden ju. kan seriöst inte titta på film längre. inte in public iaf. fjolla är vad jag är. sen skulle vi med 324 back till Lahom då. mötta åter igen Nathalie på bussen och hade massa diskussioner som sätena på bussen. hah. sen till mig och vi kollade på matrix och lyssna på musik och sov.

jag sover bättre hos pontus än jag gjorde i natt. men det gjorde inget för jag hade ju en så fin kille brevid mig. och idag då. upp vid tio elva kanske. duschade coh lite tv. wedding crashers och jag gjorde pizza. han var sugen på det. men sen när jag väl var klar efter stånk och stön så hade den rödhårige mannen ont i magen. rugh:P men han åt ju lite iaf. men jag antar det bara var för att vara snäll. sen kolal vi lite tv och tog 14:17 bussen till stan. skulle först ta den första bussen hem, sen skulel vi inte göra det och sen skulel vi göra det igen. och det resulterade att vi missade den och fick ta nästa. hos honom satt dodo utanför och väntade. kollade lite tv och de kollade saker på datorn. sen skulle vi iväg och köpa glass och lämna ett busskort och möta johan. det var ju nästan vår ute! hade ingen jacka! haha! tillbaka till pontus och det var tv och final fantasy 12 som gällde. sen lagade vi lite mat med. makaroner och bacon till de som ville ha. för en gångs skull blev mina bacon inte gula och började INTE brinna. STORT! sen lite tv innan 19:35 bussen till stan igen. gick på stan i ca 40min och på 324an, inte ens kommit ut ur halmstad och sarahs söta ipod DÖR. och jkag borde verkligen ladda den men orkar verkligen inte. men nu är jag iaf hemma. kom för ca 40 min och detta är allt jag har gjort. helt sjukt trött så dags att sova lite nu med.
skola imorn igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback