förändrat?

är det jag? eller är det du? eller är det vi tillsammans som inte längre går?
du lyssnar inte, du bryr dig inte. jag försöker, så innerligt försöker jag att förstå och skrattar när du skrattar. försöker du ens? försöker du ens göra mig glad? försöker du ens visa att du bryr dig? jag vet du inte bryr dig, det har framgått med all önskad och oönskad tydlighet. men du kan väl låtsas att du bryr dig? förmin skull? bara för att göra mig glad? är det så svårt?


det är inte desamma längre, men det kan vara jag, eller?

image6
lina var hon som firades! bilden är gammal för jag har inte orkat ladda upp gårdagens ännu. grattis till 17åringen!

igår vaknade jag upp hos underbara pontus och efter någon timme cartoon network tittande spelade vi supermario, det är då tur att vi spelar ihop, hade jag spelat själv hade jag aldrig kommit någon vart alls ju. sen fick vi lite mat innan jag tog bussen till stan. köpte blomma och ärenden åt systern min. sen LA och iordning och till lina, lite sen som alltid, jag kan inte hjälpa det. så åt vi och smaski smask var allt. extremt trevligt och vi fyllde i Lisas bibel, hemsk sak det där men så klart en massa saker man vill veta om sina kompisar. sen förflytta vi oss från f.d "bastun" som lina så vackert sa och in till tvn. dags för eurovision! woho! efter the ark fick vi också ta del av den kära orgasmkakan. smaskens! julia drog hem därefter, lite trötter hon och lisa somna ju nästan i soffan. hihi. vi andra va kvar och snacka till ca 2 kanske, jag vet inte. men sen skulle sarah iaf cykla hem i regn. huu. och väl hemma på toaletten var det värsta dramat. skulle precis ta mitt listerine när jag tyckte jag såg något krypa över golvet. och se på fan så är det en spindel! inte jätteliten inte jättestor men fett jävla äcklig och läskig. efter ha lugnat mitt hjärta som gick i 190km/h kastade jag en tidning på den och ner i toaletten. men efter denna traumatiska händelse såg jag spindlar över allt och trodde en mutant spindel väntade på mig när jag la mig ner. fy pyttsan va jag ville ha pontus där just då! det där med ensam har jag blivit dålig på.



och idag är det bilbingo. woho ..... eller inte. tråk väder är det med, bara det inte blir spö regn. då blir jag ledsen. ska åka dit med hanna antagligen, så trevligt. på kvällen ska jag kanske träffa pontus jag hoppas hoppas hoppas verkligen det! jag vill vill vill vill! men bussarna på söndagarna är fanimej inte att leka med alltså:/



nej nu ska jag ta mig i kragen och plugga allt som skas! vi har naturkunskap att renskriva, en uppsats att komma på och skriva, en novell att skriva, spanskafrågor att besvara!






DET ÄR VERKLIGEN INGENTING! men jag blir så förbannat irriterad ändå!
DET ÄR VERKLIGEN INGENTING! men jag blir så förbannat besviken ändå!
vad är det med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback