glatt försökandes

jag försöker, jag försöker verkligen. så himla mycket försöker jag, och jag ska klara det. denna gången ska det gå utan att jag ger upp eller bryter ihop. denna gången ska allt försökande ge resultat

image10

kommer du ihåg då?



jag är glad, jag är en glad människa, och jag lever ett bra liv med bra vänner och bra pojkvän så jag är glad. okej mamma, blir det bra nu? så du kan sluta oroa dig och fråga mig för fan.





ikväll ska sarah ta sig till lisa, äta mega mycket orgasm kaka och piff i muffan kaka och sen är planen att jag ska rulla hem. kommer vara tandläkarens mardröm imorgon kl 7.50. men det är rätt åt dem som smsar en en HELGDAG kl 8 och påminner en om att man har tid. det är lågt faktiskt. t,o,m andré höll med om att det var elakt.

så somnade jag om och sen vaknar jag inte förrän mamma kommer in 9,15 och undrar om jag inte hade träning kl 10. ops. jag hade inte tänkt så klart när jag gick och la mig så det blev ju att jag hade ställt alarm på 9,30 istället för 8,30. sicken tur hon kom. så hann sarah slänga i sig en macka och byta om innan träningen.  för så duktig är man.



jag har inte ätit något på ett jävla bra tag nu och är så in i allatiders hungrig, så nu är jag sur och lättpåverkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback