let go

så sitter jag här i multimedia salen. och jag vet ju inte direkt om vi kommer att sluta tidigare men lets hope so! för för en gångs skull kan faktiskt sarah ta del av att sluta tidigare. annars får jag väl roa mig med att göra annat på datorn, så som nu. de andra sitter och spelar men jag är ju så jäklans kass på det. håller mig nog borta från spelen tror jag.


fy fan va bilbingo är tråkigt, det finns nog inget värre faktiskt. och han var ju helt hopplös som läste numrena. hörde inte det bästa och vimsade till det rejält någon gång. inte för att jag skulle gjort det bättre ... eller det skulle jag kanske ha gjort. haha, inte vet jag. 



its time now, now's the time, for us to let ourselves go, go and away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback