mario

galen gör du mig, knäpp. varför överhuvudtaget säga så? vad döljer jag nu? för helt ärligt så vet jag inte.
har jag gjort dig sur på något sätt? har jag gjort något elakt? har jag sagt något dumt? du blev sur sist. det verkligen strålade surhet över hela dig, och jag vet inte vad det är som har hänt men shit like hell har jag gjort något. vad har jag gjort? sluta vara sur och prata med mig. sabotera inte något för då kommer jag seriöst bli riktigt ledsen på dig, jag har aldrig saboterat något för dig och jag ställer alltid upp för dig när du behöver. det gör jag fortfarande, glöm inte det. men varför gör du såhär?





älsklingen spelar supermario64, vågar inte prata med honom. blev game over nyss, men jag gillar honom skarpt!<3
och igår blev det inget spelande, så jävla trött på det är jag. hela lördag dag blev ju helt förstörd, fasiken va irriterad jag blir, visst "jag garanterar du får spela nästa" tack men 10 min är knappt lönt en hel dags färd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback