problema

jag har kommit på mitt problem

det som skapar så mycket sorg och skit rent ut sagt. jag har kommit på det. det som gör att jag oroar mig i onödan, får falska förhoppningar och det som gör mig besviken. det är inte någon annan, nono. jag vet det och jag vet att det är mitt y sólo mi problema! och jag ska ta itu med det. jag vet itne riktigt hur bara. jag måste tänka ut det. fast de leder kanske ingen vart.

jag vrider och vänder på saker som är en dimensionella. med andra ord, helt i onödan! jag är nog hopplös, men nu vet jag det. nu vet jag mitt problem, jag tänker för mycket




så äntligen klar med företagsekonomin, blir det nu inte mvg så blir det en oerhört trött sarah. fast jag har ändå aldrig gjort håkan riktigt nöjd så varför skulle itne något fattas nu? hm, det går som det går, och hur det går får jag typ inte veta förrän hösten. eller vänta! kanske på tisdag? det hade varit kul att veta nu inann faktiskt.

igår var onödigaste skoldagen ever, hämta en filt kl 9 och sen kl 13 var det sturelöpet och sen åkte jag och pontus hem. vi beslöt för bio fastän frida inte kom med:( pirates 3 vart det och nu fungerade faktiskt filmen. wiho! den var ju inte som de andra, men ja, jag ska inte säga något.

idag var det iaf en massa lektioner fast sarahs humör har varit som .. ja jag vet inte vad. upp och ner och hit och dit. och jag försöööker verkligne, jag försöker! det ska du veta att jag gör. men ibland blir det svårt bara. ibland vill man bara komam bort därifrån. hear no, see no. det vill vi alla ibland, bara försvinna, visst är det skönt? och jag ahr haft träning idag. det var riktigt lajbans och jag tyckte inte att jag sög lika mycket som jag brukade. nej, kul var det, rätt och slätt, kul. men jag tycker då så synd om antonia och hennes ben:( hon som verkligen lever för fotbollen, FY!

image12Skatteverket som jag nu är expert på! ;)




då var det helt enkelt dags för sarah, att sluta tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback