Jobbintervju

Japp, idag var jag på jobbintervju. Jag är ju så jävla dum i huvudet. Först stod jag utanför en dörr och tryckte på en knapp. Vete fan vart den knappen gick, jag tänkte att det kanske var en ringklocka. Vågade inte öppna dörren självmant ju. Sen knacka jag och då öppnades dörren. Det var ju såklart bara att gå in men inte vågade jag det inte. Sen hann jag väl i princip sätta mig ner och säga hej till Sara som också skulle intervjuas idag innan jag skulle in. Det tog nog knappt 10 minuter. Om det är en bra eller dålig sak har jag ingen aning om. Men jag bara avskyr sådana frågor som "Beskriv dig själv" "Vad är din starkaste och svagaste sida" Blä på det. Vet inte om mina svar var direkt något att hänga i granen men nu är det ju gjort. Och jag hoppas så INNERLIGT att jag får jobbet.

Vad har jag gjort på senaste då? Helgen var mest mys med vännerna till olika filmer eller idol:) Sen Fars Dag och på kvällen åkte jag till Pontus. Veckan har bestått av en del plugg och en del Pontus och så. Funderar på att ta mig ett träningspass ikväll också men det beror på om någon mer ska dit känner jag. Annars är jag helt enkelt inte sporrad nog för det. Dessutom ont som fan i nacken, en massage hade då inte suttit fel. Idag hade jag också prov på samhälle, regering och riksdag. Det gick nog. Kändes bra, fast det brukar ju gå ganska kasst när det känns bra. Hittade inte på svar på så många frågor idag i alla fall.

what did you do? what did you say? did you walk or did you run away?
where are you now? where have you been? did you come along or did you bring a friend?
i need to know this cause i've noticed, you're smiling out in the sun having fun and feeling free.

and i can tell you know how hard this life can be, but you keep on simling for me
so what went right, what went wrong? was it a story or was it a song?
was it over night or did it take you a long? was knowing your weakness that made you strong?
or all the above, oh how i love to see you smiling, oh yeah, take a little pain just in case
you need something warm to embrace, to help you put on a smiling face


dont you go off into the new day with any doubt, here's a summary of something you can smile about
say for instance, my girlfriend, she bugs me all the time, but the irony of it all is that she loves me all the time
oh see
i wanna be you whenever i see you smiling, because its easily one of the hardest things to do
your worries and fears become your friends and they end up smiling at you

put on a smiling face

image38

Kommentarer
Postat av: Anonym

sveriges riksdag suger fett. värsta provet jag har haft. näst efter mitt matteprov igår.. pju. snart ses vi mädchen, ciaoo

2007-11-16 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback