Will you still love me tomorrow?

image46


Helgen har varit jobbig, och på många sätt. Igår satt jag likblek i bilen med ett ruggigt halsont och försökte sova bort tiden. Tog en sväng inom IKEA i älmhult men jag fann ingen glädje i att vara där. Åt två och en halv köttebulle med lite pommes frites till lunch (med andra ord åt jag inte ens upp barnmenyn) men kunde då ta en panodil. Vilken gjorde underverk, dock inte under själva IKEA besöket utan det märktes mer på hem vägen. Idag fryser jag i alla fall inte och är förhoppningsvis inte lika grön i ansiktet men halsen är inte mycket bättre. Kunde knappt äta, det gjorde för ont att svälja.

fredag tog vi oss en pizza; jag, Lina, Frida och Julia. Snackade om allt och inget och jag babblade väl mest som vanligt. Kan bara inte hålla munnen stängd vissa dagar. Efter en smaskens pizza drog jag, Lina och Frida hem till mig för lite "Djävulen bär Prada". Julia var trött i kroppen efter en hel veckas tygbärande så hon åkte hem. De åkte vid tolv-slaget och jag somnade under timmen efter.

Lördagen var det upp vid åtta-tiden för frukost, packning och leka tetris med packningen i bilen. Sen var det upp till Örebro. Träffade morfar, och jag tyckte bara det var obehagligt. Mmm, sen hem till Lotta & Jacob och spenderade kvällen där ihop med släkt som jag inte träffat sen fyraårsåldern typ. Världens sötaste kissemissar hade dem! Oh, jag vill ha en jag med! Det var glögg, god mat och trevligt sällskap.

Natten till söndagen var inte den bästa natten någonsin. Jag sov riktigt illa, om jag sov något alls vill säga. Vaknade upp med halsontet som jag berättade om tidigare. Nej, igår var det ingen bra söndag för Sarah. Mådde kasst och mitt humör var en berg-och-dal-bana. Träffade Pontus på kvällen med, tyckte lite synd om honom med tanke på hur jag var. Men det var mysigt, var ju ett tag sen vi sov över eftersom han varit sjuk. Är det min tur nu eller?


Tonight you are mine, completely. You give your love so sweetly.
Tonight the light of love is in your eyes, but will you still love me tomorrow?
Is this a lasting treasure, or just a moment's pleasure? Can i believe the magic of your sight?
Tonight with words unspoken, you'll say that i'm the only one.
But will my heart be broken when the night meets the morning sun?

I' d like to know that your love is love i can be sure of.
So tell me now and i wont ask again, will you still love me tomorrow?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback