hej då älskling


så det är ett hejdå. hejdå pussar, hejdå kramar, hejdå sovkamrat, hejdå kärlek, hejdå älskling. och sen ett hej: hej min-vän-som-redan-vet-allt-om-mig.
just nu känns det inte direkt som vi är vänner. men det är inte konstigt. det är inte underligt. men vi är i alla fall inte ovänner. och det är en lättnad som är så galet stor hos mig.
ja, jag har det jättejobbigt just nu. allting går så upp och ner. jag är glad, ledsen, grinar, gråter, skrattar, ler, glad, ledsen, gråter, vill dö, skrattar, glad etc. och så går det runt. jag saknar dig redan nu. efter en & en halv dag saknar jag dig. ditt skratt, din lukt, din kropp. den du var tillsammans med mig. jag saknar oss.
mitt hjärta har gått itu, men jag vet att det är för bådas skull och för vårat bästa. ja, jag vet att jag tjatar om det men jag intalar mig själv det. även om jag gråter och mår skit vet jag att det var det bästa. vi vet ju inte vad framtiden har framför oss. kanske blir vi lyckligast såhär, eller hittar tillbaka? alone we stand together we fall apart man vet ju inte. vad jag vet just nu är att jag verkligen ska försöka vara vän med dig och hitta tillbaka till den gamla sarah, hon som var stark och oberoende. hon som var mer glad än ledsen. hon som inte blev svartsjuk över minsta lilla. hon som hade sin frihet.

alla mina vänner, alla som jag svikit eller tappat en bit på vägen ska jag finna igen. jag har inte övergett er även om det har verkat så. men nu har jag tiden till att visa det. jag älskar er, behöver er och hoppas ni fortfarande behöver mig<3


pontus, du är en underbar, otrolig människa och jag ska vara lycklig jag ens har fått vara en del av ditt liv i elva månadet. du kommer alltid att betyda otroligt mycket för mig och jag hoppas verkligen vi kan fortsätta vara vänner. jag vill inte mista dig helt. jag älskar dig, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Hej klysché, men det är verkligen sant. jag kommer aldrig glömma de tiderna vi har haft tillsammans och aldrig glömma dig, din person. jag kommer alltid att ha mina minnen. våra minnen tillsammans. jag kommer aldrig att glömma dig





did i disappoint you? or let you down?
should i be feeling guilty or let the judges frown?
cause i saw the end before we'd begun,
yes i saw you were blinded and i knew i had won
so i took what's mine, by eternal right
took your soul out, into the night.
it may be over, but it won't stop there
i am here for you if you'd only care.
you touched my heart, you touched my soul.
you changed my life and all my goals.
 and love is blind and that i knew when my heart was blinded by you
i've kissed your lips, and held your head
shared your dreams and shared your bed
i know you well, i know your smell, i've been addicted to you


goodbye my lover, goodbye my friend. you have been the one
you have been the one for me
good bye my lover goodbye my friend you have been the one
you have been the one for me
 
i am a dreamer and when i wake,
you can't break my spirit, it's my drams you take
and as you move on, remember me, remember us and all we used to be
i've seen you cry, i've seen you smile, i've watched you sleeping for a while

i'd be the father of your child, i'd spend a lifetime with you
i know your fears and you know mine, we've had our doubts but now we're fine
and i love you, i swear that's true,
i can not live without you

and i still hold your hand in mine, in mine when i'm asleep.
and i will bear your soul in time, when i'm kneeling at your feet
i'm so hollow, baby, i'm so hollow
I'm so, I'm so, I'm so hollow 


Kommentarer
Postat av: Frida

goodbye my lover, james blunt vaa?

2007-10-17 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback