något speciellt för mig

jag blir nog helt enkelt galen på mig själv. så har jag bestämt mig, och sen bara saboteras det ändå. jag tror helt enkelt att jag tänker för mycket. det fungerar inte för mig. jag är helt enkelt överkänslig. om jag bara kunde stänga av mina tankar och känslor och allt. tänk va mycket lättare allting skulle kunna bli då.

imorse när jag vaknade kändes det som att vakna upp efter en hel kvälls festande. rikigt läskigt var det med tanke på att gårdagen spenderades hemma hos pontus med plugg till 8 och sen tv och försök till att somna. jag vaknade, snoozade 9 minuter, och sen när de var dags att klä på sig bara kände jag hur det snurrade till i hela huvudet. tänkte att det var väl för att jag reste mig för fort så det var ju bara att sitta still ett tag så att det skulle kunna gå över. till slut gav jag upp och gick på toa och borsta tänderna. ett tag trodde jag verkligen att jag skulle spy. förstår inte vad som är fel på mig. mår ju helt knas hela tiden typ. när vi väl kom till skolan lugnade det ner sig och nu är det i stort sett borta. men jag förstår inte varför jag känner så varje morgon jag vaknar. man är inte bakis fyra dagar i rad, alltså är det något som inte stämmer.



det är något speciellt med dig

pontus och pojkarna (marcus & shane) sitter och kollar cs-filmer. jag kommer nog aldrig att förstå storheten i data-spel.





Well I don't feel better when I'm fucking around 
And I don't write better when I'm stuck in the ground
So don't teach me a lesson 'cause I've already learned
Yeah, the sun will be shining and my children will burn
Oh the heart beats in its cage

I don't want what you want
I don't feel what you feel
See, I'm stuck in a city
When I belong in a field
Yeah we got left, left, left, left, left, left, left
Now its three in the morning and your eating alone
Oh the heart beats in its cage

All our friends they're laughing at us
All of those you loved you mistrust
Help me, I'm just not quite myself
Look around there's no one else left
I went to the concert and I fought through the crowd
Guess I got too excited when I thought you were around
Oh he gets left, left, left, left, left, left, left
I am sorry you were thinking I would steal your fire.
Oh the heart beats in its cage
Yes the heart beats in its cage

Oh the heart beats in its cage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback