vecka 42

jag bara skriver en massa kryptiska och självklara meddelanden till personer. och aldrig riktigt vad jag gjort. det var ett tag sen nu i alla fall. så, vad har sarah gjort nu v. 42?

måndag:
det var skolan. sen åkte jag med pontus till sannarp för att hälsa på dodo. till stan och senare hem till honom. vi pratade och gjorde slut. gråtkalas för mig, och enbart mig. nu är det bekräftat, vi har gjort slut. det var bäst så, men jag saknar honom något helt galet. efteråt åkte jag hem till frida och lina för att prata av mig innan jag åkte hem, mådde skit och sov.

tisdag:
det var skolan. ett tag jobbigt, ett tag konstigt och så var det ett tag. vi pratade knappt. sen efter de två lektionerna så åkte jag till stan och mötte elina och louise. de satt och fika och sen vandra vi runt i lite små affärer. stack hem och typ, plugga, tv och prata i telefon. mådde bajs så det var lika bra att gå och lägga mig.

onsdag:
det var skolan. först var det lugnt. men sen kom ju något. jag förstår inte, den kommentaren, eller den meningen, för det var knappt en kommentar. och jag klarade bara av halva multimedian. fick inget gjort och ville bara gråta. så åkte hem. pratade i telefon och för att rensa huvudet cyklade jag till höka (8km) där jag sprang 4km och sen cykla hem. hjälpte lite men sov direkt ändå.


torsdag:

det var skolan. den kändes inte riktigt lika tung idag. hur jag mår är upp och ner och torsdagen var verkligen upp. jag var glad. sen efter skolan var det hem och plugga historia. lisa undra om jag ville med på pump och varför inte rensa huvudet idag igen? efter den kom frida så jag stannade på body balance innan jag var hemma och sov också. första gråtfria dagen.

fredag:
det var skolan. jobbig, du bara gjorde så att man var utanför på något sätt. men det var inte ditt fel, det bara blev så helt enkelt. provet var bajssvårt med. hade tid i stan och shoppa på h&m. sen var det hem och en snabbis övningskörning för första gången. helkul. sen hemma en kort och till stan. träffa elina och vi vandra runt. sen "supersugen". ganska kul men ganska b. drog till henne men båda var helsega så la oss i varsinn soffa och kolla film innan jag åkte till stan. träffade malin, viktor, oskar och massa som skulle med bussen. hemma, blev nästan förtvivlad och sov. ångrar verkligen jag inte sov hos elina.

lördag:
upp och hoppa. pratade med pontus typ första gången på msn. kommer väl dröja tills nästa. sen övningskör (33km/h den du!) och ut till laumann. det var nintendo wii och John Tucker must die. hem och lite vila innan samling på laholmia pizzeria med tjejerna. smaskelismask och hem till lisa. döläskig film och massa tjejsnack. förlåt för mitt sammanbrott men i övrigt trevlig kväll.

söndag:
sov gott. det var längesen. hjälpt till med lister och dukat inför maten. fixat mediekommunikationen via mail och jobbat jobbig jävla matte. rensat i garderoben så högen till släng blev två soppåsar och en del traderamaterial. sen har jag suttit här. såg match point, och tydligen kommer vissa undan med allt med sin satans tur. andra gråtfria dagen.

image33

he left no time to regret, kept his dick wet. with his same old safe bet
me and my head high, and my tears dry, get on without my guy
you went back to what you knew, so far removed from all that we went through
and I tread a troubled track, my odds are stacked, I'll go back to black
we only said good-bye with words, I died a hundred times
you go back to her, and I go back to.... us

i love you much, it's not enough, you love blow and I love puff.
and life is like a pipe, and I'm a tiny penny rolling up the walls inside
we only said goodbye with words, I died a hundred times
you go back to her, and I go back to...
i go back to, i go back to black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback