brum brum

sista matchen avklarad idag. och okej, det var väl inte riktigt rätt med resultaten. vi var ändå de som spelade bäst, kände väl jag. och sen var vi en mindre också. fast det var ju då vi höll som tätast också. men men, vi förlorade, är iaf kvar i serien. om a-laget  håller sig kvar i trean vill säga. annars åker vi ju också.

igår var det skola och sen tid med älsklingen. galet med kalorier jag proppar i mig när vi är tillsammans. nåja. idag var jag på kurs! inför att få börja övningsköra med mamma och pappa, de ska ju bli mina handledare i trafiken. en synundersökning och lite pappers skickande hit och dit så fixar det sig. då får bilarna på vägarna akta sig minsann! brum brum


vi som faktiskt sa att vi inte skulle vara falska mer, är det kanske vi som är falskast?



jag bryr mig verkligen, helt galet mycket bryr jag mig. och försöker så desperat att visa det.
men vad gör det? för du ser det inte, eller om du ser det, så skiter du bara i det.
eller kanske det är så enkelt att du inte bryr dig längre

image29


and the lions saved the christians and the christians burned the witches, and even i am out of explenations, maybe that doesn't matter anymore, cause maybe you can read my thoughts? and going to school, going to work, doing the dishes knife and fork. all of that, all and all. hand in hand, spring and fall. i believe i could get through it. i could even get into it, but only you could make me do it.

i began to read your profile, you're independent, mobile. well i just as little about perfection, but we are running in the same direction, so maybe that doesn't matter any how? and belly aces, hair falls off, skin gets covered with liver spots. blood in the mouth, a roughing cough, head gets filled with feverish thoughts.i believe i could get through it. i could even get into it, but only you could make me do it.

if there is disease in you i want to have that disease to, cause i want everything that is inside you
if there is disease in you i want to have that disease to, cause if you die than i should die beside you

if there is disease in you
fall asleep and i will wake beside you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback