piss lips

piss lips


och igår var helt okej. så skulle vi på fest, sen inte. så skulle vi till ahlmstad, sen inte. så skulle vi se på fotbollen och det gjorde vi halva. sen skulle vi på fest och alla var ju tvugna att locka, platta och fixa och dona. lina och lisa var ju bara hopplösa alltså:P sen kände jag inte en jävel dit vi skulle men man snackade ju med folk ändå. det var helt okej, herregud julia, att den tjejen kommer ihåg något är jag fasiken glad över. :) sen var jag inte alls så full vill jag bara säga. visst jag sa dumma saker men jag gjorde inget dumt och jag hade full jävla kontroll på mig själv. Jag var inte fullast men jag har heller aldrig sagt att jag var nykter. för det var jag inte. avr hemma halv 3 kanske. bullar och vatten och sov.


frida väckte mig kl 11, fy vilken gäll ringsignal jag har. dne kvinnan hade ju avrit uppe tidigt och skulle dammsuga. haha, duktig tjej alltså. sen idag ska jag på match. jag har inte gjort ett skit mer än skrivit på min teater recension och pratat lite med folk på msn. och nu är jag bara... FAN!

Kommentarer
Postat av: Frida

yeeah. får alltid dåligt samvete efter fylleri ;) sist var jag ute å sprang (å spydde nästan så bakis jag var)kl 9 på morronen, innan dess var jag ute å gick... straffa mej sj för mina synder ;P
tack för igår<3 DET VAR AAAAKALAS! xD

Postat av: Frida

varför måste du skriva att du inte var så full? det får väl du vara om du vill :S

2007-09-11 @ 09:59:06
URL: http://fridajosefsson.bildagboken.se
Postat av: Anonym

men för faaan uppdatera kvinna!
du gör inte mina håltimmar roligare ;)
hoppas ni inte dog av tråkighet idag.. ville ju att ni skulle känna på äkta osbecks liv (dvs ha tråkigt)
kom på en grej förresten. (el. ja elin kom på ;)) att den 21 är hela osbeck lediga.. om du skolkar så kan vi dra till dänemark då ist? ^^ kanske bättre tider å så..
<3

2007-09-11 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback