studiedag

igår var det studiedag. om det var skönt att få sova ut lite! sen drog jag och pontus för att kolla in värsting skolan nr1, Osbeck. hehe. det var ju klart .. fint. eller vad man ska säga. så hemskt var det ju inte som alla säger hela tiden. visst att där hängde en skitig matta på väggen och så, men det var ändå liksom.. mysigt. jodå, jag tror nog frida och alla trivs superb ;)


och helgen? fredag är det ju match och egentligen förstör det väl hela satans fredags kvällen men vi får se. sen lördag, blir det danmark måntro? hade ju varit trevligt. nåja, helsingborg blir det i alla fall. det är nästan tummat och klart.


hepp snepp. multimedia utan något riktigt att göra.


johnny var evas hjärtas låga, han var solen när i dagas, han var parken när i våras.
och vi satt på gräset som växte i kapp med himlen, bengen drog förbi sen, bengen trålar än
johnny du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn
det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu

för du var solskenet, jag var ensam


johnny med amfetaminet, satte mig i baksätet, du tog mig på en tur, radion var vår
kan du digga det är locomotion, för mycket revolution, johnny jag gillar dig, du har ett svartmoln över dig
och vi är på malmö city måndag morgon, femton bilar och femton rastlösa truckchaufförer
freakin' doktorer, tjugofem konstaplar i gathörnen

och du var solskenet, johnny jag var ensam

när jag höll på att drunkna. tänkte jag på dig. du sa att du ville dö. du grät bakom dörren
och jag låg under sängen. jag hörde dig. eva jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig
och jag vill ha dig för gamla tiders skull. du betydde inte allt. men det blåste aldrig kallt

du var solskenet, jag var ensam
du var alldeles runt hörnet, i kvarteret
du var alldeles runt hörnet i kvarteret  över allt


Kommentarer
Postat av: Frida

öh :O bara jag som får dissa osbeck sturefrjant ;) tror inte det blir ngt danmark :/ lina hade inte frågat.. å hon har antagligen match ju :( å sen kan vi tre på fredag nästa vecka, men då har du skola ju... så vete fan hur vi gör. du glömde ringa mej igår vaa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback