dagen

Så skrev jag och så försvann allt. Blir GALEN!

Iallafall. Jobbintervjun gick ok. Får veta nästa vecka. Då får man eventuellt höra från Laholms hem också. Spännande. Idag var det fika med Nathalie, supertrevligt verkligen och tiden bara flög förbi. Sen lite telefon och städ och bak innan jag åkte på match. Såg första halvlek och Lisa gjorde ett mål. HÄRLIGT! Sen hem till familjen. God mat och spel som jag såklart kom sist på. Förstår inte varför jag alltid vill köra frågespel. Blir väl glad när jag väl kan;)

Imorgon blir det match i en halvlek och sen provjobb på Brasseriet. Måste säga jag är aningen nervös eftersom jag aldrig riktigt varit en SÅN servitris liksom. Men vi får väl se hur det går. Kan gå asbra och kan gå skit. Ska bli en upplevelse i alla fall. Får väl se hur det känns också och så nu när man har lite andra eventuella jobb på G. Vi får helt enkelt se.

GE MIG EN MONKI AFFÄR I HALMSTAD NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback