kokande

Nej det bara kokar inom mig när jag tänker på det. Du känner inte mig. Hur kan du säga så? Och jag blir så frustrerad och förbannad så jag tror jag kokar över snart. En dag kommer jag skrika på dig om att lämna mig i fred, och den dagen kommer att komma snart. Jag orkar fan inte få kommentarer, du känner mig inte tillräckligt bra, du känner mig för i helvete knappt alls! Så om du tror jag bara gör och är som jag är för att jag vill ha folks uppmärksamhet, att de ska tycka synd om mig, så think again mister. För en liknande kommentar och jag kommer seriöst att flippa sönder på dig.

Jag är den jag är, men bara för jag lägger ut en viss bild på bilddagboken med en viss bildtext till betyder inte det att jag sitter hemma och gråter om hur ensam jag är. Det fanns ingenting som tydde på att mina känslor överhuvudtaget var så. Visst, kalla mig emo om det nu känns bra för dig, men lär i alla fall känna mig först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback