otroooligt

HAR GÅTT PÅ KNÄ SÅ MÅNGA ÅR I DEN HÄR STADEN, MEN JAG SVÄR ATT JAG HÖRDE FRÄLSNINGSARMÈN SJUNGA OM ATT LÄMNA ALLT BAKOM SIG


Helt jävla freaking unbelieveable! Har ju som sagt jobb på McDonalds och idag får jag hem ett brev och anställningsbevis ifrån Laholms Hem! Saken är den att på McDonalds lön ligger på 69 plus att jag vet inte hur mycket man får jobba. Ca 20h/ veckan vilket ger månadslön på ca 6000kr. Lönen på Laholms hem är 89 plus att jag jobbar 8h dagen, fem dagar i veckan vilket ger månadslön ca 15000kr. Hah. Nu får jag lagom ångest här. Vem skulle tro att man skulle ha två anställningsbevis att kunna skriva på?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

låter jobbigt. men ändå kul :) vet du vad du ska välja nu då?

2008-04-24 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback