vision of division

Min fredag:
Somnade på bussen till skolan. Hoppade av på Nyhems Torg för att vara "nyttig" och gå en bit till skolan (ungefär 50m mer än om jag hoppat av på Sturegymnasiet). Var där fyrtio minuter innan start så gick till multimediasalen och underhöll mig själv med bilddagbok och håkan. Sen ner och var med folk som köpte frukost och sen historia. Ca halvtimme historia lektion istället för 2,5h för vi skulle börja med arbeten. Jag lånade böcker och skrev ut fakta om rasismen men orkade inte fixa mer. Var med Elina tills vi kollade youtube (just for laughs) med marcus och pontus. Sen gick vi och åt. Tog fil (blä för pyttipanna), en banan och en bit äppelkaka. När jag berättade om spindlarna nathalie berättade om för mig igår började de prata om att min äppelkaka var minst lika äcklig, och äckligare så det blev inte mycket ätit på den.
Tog bussen hem till Pontus där vi båda somnade. Vakna tio min innan min buss skulle gå. Så iväg och köpte mig ett äpple och ett PrimaLiv. Som minimeal fast "med tanke på ditt blodsocker". 2,50kr dyrare också. Så vandra jag runt lite, konstaterade att jag skulle bli tvungen kolla upp dna-shoes.com eftersom affären ska öppna i Halmstad. Sen jobbet. Vilket var segare än vanligt och trodde nog aldrig det skulle ta slut.
När det väl var slut efter fem timmar och en PrimaLiv senare hade jag 35min att slå hål på innan bussen gick. Så istället för att slå mig ner på mcdonalds med en cheeseburgare i handen vandrade jag runt i stan och kände mig allmänt duktig. Så till bussen som hade extremt många olika sorters människar idag. Faktiskt. Sen så vandrade jag hem och fick kyckling, annanas och makaroner serverat. Otroligt smaskigt. Smsade en del med Lina innan jag satte mig här. Tror bestämt jag ska avsluta denna dagen som så många andra med lite Scrubs. Det är det som gör att jag kan somna glad nu för tiden.


sing me a song, you could be
tell me a tale, just like me
dont turn it my way, happy and free
i'll turn it to shit, happy and free

all that i do is wait for you

i can't get away from all your friends
i'm not coming back
that's all there is
why do i accept the things you say?

all that i do is wait for you
how long must i wait
how long must i wait?

Kommentarer
Postat av: pontus

sorry jag ej svara på ditt sms, va ju inte hemma (:. hoppas du får det kul imorgon om vi ej hörs ^^ älskar dig massor

2008-04-05 @ 02:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback