Med skygglapparna på in i framtiden, den ständiga rädslan att bli påkommen.

Två dagar senare och mitt artonårsrus har ännu inte lagt sig. Inte ruset ifrån gårdagen heller. Och ja, det var tungt att träna.


Måste säga att det känns för jävla bra att kunna säga man är arton. Det blir en värmespridare i hela kroppen! Födelsedagen spenderades först på jobbet  och sen i Kristiansstad med presenter, grillspett, cosmopolitan och familjen. Helmys minsann. Lätt den bästa födelsedagen. Fiffigaste presenten var Hannahs, som alltid sådär härligt påhittig. Igår var det fredag och efter jobb och plugg så hem och stressa satan för klädesproblem. Ibland kvittar det hur mycket kläder du har för ingenting funkar ändå. Så kom Lina & Julia och fick paket. SJUKT glad blev jag! Sen tyckte ju jag vi var sena men först till tobbe. Tur var väl det för jag hade glömt äta så fick göra det och passade dessutom på att byta om. On and on så kom tillslut folket och vi var tio på topp. Mot halmstad. Kamikaze, xider och träffade Elina. Så sjukt härligt bra kändes det. Hon är sådär superbra. Sen vet jag inte vad vi gjorde egentligen men jag stod och skrek över hela stora torg, som det kan gå. Åkte såsmåningom med i Mickes bil hem som fick stanna för männen i baksätet inte mådde så bra. När han släppte av mig gick de ut och la sig på gatan. Kanon killar verkligen.

Idag var jag uppe med tuppen, vaken redan kl 8. Kunde dock inte äta och aningen ont i halsen och ikväll är det fest igen. Kanon!


Kommentarer
Postat av: nathalie eres

Häärliigt bruden! fick dina sms igår, laddad eller. en annan var ju med det haha men kom bara till mellbystrand xD ! idsag blir det dock lugnt, jobba imorn. segt. får ta en dag nästa vecka och planera llt. det närmaar sig ! :)))

2008-08-02 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback