Never an honest word, that was when I ruled the world.

Det är bara inte min dag idag.

Jag snubblar, går in i saker, ramlar, fastnar i buskar och bänkar. Jag glömmer, tänker, fastnar och går runt. Jag gör en sak tusen gånger, en annan sak gör jag fel och den tredje gör jag inte alls. Jag misslyckas, somnar och orkar inte en seg torsdag som denna.

Ljuset just nu är Julia som jag i alla fall har äran att jobba ihop med. Jobbar med Anna med men vi har inte riktigt samma relation. Ljuset och mörkret är att jag snart ska bort. Ljuset är i helgen med seriepremiär, romplanering och födelsedagskalas. Adam är också ett ljus som fixar presenten.


När jag skrev mitt tidigare inlägg så sa jag redan då jag kände mig grå och mulen. Inte trodde jag att jag skulle komma att ha så rätt. Inget som helst väntar mig idag heller mer än städning och handla till fikan imorgon. Sommaren lider mot sitt slut och även om jag har det bästa kvar vill jag mest gråta. Jag borde nog sova. Jag vet inte varför jag skriver som mest bloggar när jag är deppig, jag bara gör det. Det är väl då jag behöver skriva. She's a maniac



Kommentarer
Postat av: pontus

hör av dig så eru snäll:P

2008-08-07 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback